Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. inwestycji i infrastruktury

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2021-04-13
Termin składania dokumentów
2021-04-28
Wymagane wykształcenie

Wyższe techniczne

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,

  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

  • wykształcenie wyższe techniczne,

  • korzystanie z pełni praw publicznych,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • preferowane kierunki związane z budownictwem,

  • pożądane doświadczenie zawodowe przy realizacji inwestycji oraz kosztorysowanie robót budowlanych, mile widziane uprawnienia budowlane,

  • znajomość procedur stosowanych w procesie inwestycyjnym oraz administracji samorządowej, umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • umiejętność interpretacji prawa,

  • umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji,

  • umiejętność obsługi komputera znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta,) i nowoczesnych środków łączności,

  • zdolności analityczne i umiejętność stosowania przepisów,

  • odpowiedzialność i dobra organizacja pracy.

Zakres obowiązków

Zadania główne:

  1. Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów do procedur przetargowych prowadzonych przez Urząd Miejski.

  2. Udział w odbiorach częściowych i końcowych robót.

  3. Sprawdzanie projektów technicznych pod względem prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych , zasadności sporządzonych przedmiarów robót, zgodności z przepisami prawa budowlanego,

  4. Sprawdzanie i podpisywanie kosztorysów powykonawczych robót budowlano-remontowych.

  5. Udział w kontrolach przeprowadzanych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w obiektach stanowiących własność gminy.

  6. Sporządzanie dokumentów przy występowaniu o wydanie pozwolenia na budowę czy dokonywaniu zgłoszeń robót budowlanych.

  7. Opracowanie programów i opiniowanie rozbudowy infrastruktury technicznej.

  8. Prowadzenie spraw związanych z dotacjami do budowy infrastruktury technicznej .

  9. Prowadzenie książek obiektów budowlanych (place zabaw).

  10. Prowadzenie spraw dotyczących serwisu instalacji solarnych.

  11. Wykonywanie przeglądów technicznych.

Zadania pomocnicze:

  1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.

  2. Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

  3. Pomoc merytoryczna w pracach komisji przetargowej.

Zadania okresowe:

  1. Sporządzanie sprawozdań okresowych z działalności stanowiska pracy.

Wymagane dokumenty
  1. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.), tj: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (załącznik do ogłoszenia),
  2. oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):

  1. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  2. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  3. oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności),

  1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który   zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),

  2. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,

  3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),

  4. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia.

Dokumenty, o których mowa w punkcie 1-4 muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata.

Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale „Wymagane dokumenty” pkt 4 może być sformułowane w następujący sposób:

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

*- Zaznacz krzyżykiem w przypadku wyboru pola

..........................................................

(podpis kandydata do pracy)

Warunki pracy
  1. Wymiar czasu pracy – pełny etat.

  2. Podstawowy system czasu pracy – 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym.

  3. Praca biurowa, stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.

  4. Miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru, zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.

  5. Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych
    (Dz. U. poz. 936, z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Parczewie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 6%
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce składania dokumentów
  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 28 kwietnia 2021 r. osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie ul. Warszawska 24, pok. nr 8 na I piętrze lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. inwestycji i infrastruktury",
  1. W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu. W przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

  1. CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320, z późn. zm.) oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem.

  2. Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone będą powiadomione o terminie testu pisemnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.

5. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy od zakończeniu procesu rekrutacji.

                  KLAUZULA INFORMACYJNA

1.Administrator

Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w procesie naboru jest Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Parczewa.

2. Inspektor Ochrony Danych

W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem:

3. Cel i podstawy przetwarzania

Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy przetwarzane będą w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.), ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w każdym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4.Odbiorcy danych osobowych

Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być ujawnione podmiotom, z którymi Gmina Parczew zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

5. Okres przechowywania danych

Dane osobowe zgromadzone w obecnym postępowaniu rekrutacyjnym przechowywane będą na czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy Podinspektor ds. inwestycji i infrastruktury (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Burmistrz ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

6.Prawa osób, których dane dotyczą

Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

  • żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.

  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

7. Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych osobowych jest dobrowolne.

8. Obowiązek podania danych osobowych

Administrator na podstawie prawa będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy tj.:

  • imię (imiona) i nazwisko

  • datę urodzenia

  • dane kontaktowe wskazane przez taką osobę

  • wykształcenie

  • kwalifikacje zawodowe

  • przebieg dotychczasowego zatrudnienia

  • inne jeżeli obowiązek ich podania wynika z odrębnych przepisów

Jeżeli w Pani/Pana zgłoszeniu rekrutacyjnym poda Pani/Pana dodatkowe dane osobowe, ponad te, wskazane w przepisach prawa np.

  • wizerunek

  • zainteresowania

  • stopień znajomości języków etc.

  • dodatkowe umiejętności

wówczas przetwarzamy takie dane osobowe w oparciu o Pani/Pana dobrowolną zgodę.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

1 Art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.);

2 Art. 221 § 1 pkt 4-6 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.),
Art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);

3 Art. 6 ust. 1 lit. a RODO;

4 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Uwagi
  1. Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl
    w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 294/12 z dnia 28 grudnia 2012 r., zmieniony zarządzeniem Nr 62/15 z dnia 27 marca 2015 r, zarządzeniem Nr 767/18 z dnia 18 kwietnia 2018 r.

  2. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.

  3. Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu :               83 355 12 24.

Załączniki do ogłoszenia o naborze:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  2. oświadczenia.

Załączniki
  • doc pobrano: 1 raz
  • doc pobrano: 1 raz

  • xxx

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Kędracki
    Dodano do BIP dnia 13-04-2021 10:19:06