Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. księgowości podatkowej

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Parczewie
Data ogłoszenia
2022-11-25
Termin składania dokumentów
2022-12-09
Wymagane wykształcenie

wyższe

preferowane kierunki: prawo, ekonomia, administracja, finanse publiczne

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:

 

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie zawodowe – 3 lata stażu pracy,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

              

  1. Wymagania dodatkowe:
  • preferowane kierunki: prawo, ekonomia, administracja, finanse publiczne,
  • znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa
  • komunikatywność, staranność, dobra organizacja czasu pracy,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  • umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji,
  • umiejętność obsługi komputera.
Zakres obowiązków

Zadania główne:

  1. Prowadzenie księgowości łącznego zobowiązania pieniężnego podatkowego wsi Laski, Sowin, Brudno, Koczergi, Komarne, Jasionka, Babianka, Babianka Kolonia, Tyśmienica i Michałówka.
  2. Prowadzenie spraw związanych z wymiarem, poborem i ewidencją opłaty skarbowej.
  3. Prowadzenie spraw związanych z ewidencją opłaty targowej.
  4. Wystawianie upomnień i prowadzenie ich ewidencji.
  5. Sporządzanie tytułów wykonawczych i przekazywanie ich do realizacji.
  6. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie swojego stanowiska.
  7. Wydawanie zaświadczeń z zakresu swojego stanowiska pracy.
  8. Przygotowywanie decyzji i postanowień z zakresu swojego stanowiska pracy.

 

Zadania pomocnicze:

  1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
  2. Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  3. Poświadczanie kopii dokumentów wytworzonych w ramach stanowiska pracy.

 

Zadania okresowe:

  1. Sporządzanie sprawozdań okresowych z zakresu swojego stanowiska pracy.

 

Wymagane dokumenty
  • wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510, z późn. zm.), tj: imię (imiona)
    i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (załącznik do ogłoszenia),
 
  • oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
  1. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  2. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  3. oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który   zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),
  • kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia.

Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale „Wymagane dokumenty” w pkt 3 może być sformułowane w następujący sposób:

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

*- Zaznacz krzyżykiem w przypadku wyboru pola

Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie  ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na  podstawie zgody  przed jej cofnięciem.

Warunki pracy
  1. Wymiar czasu pracy – pełny etat.
  2. Podstawowy system czasu pracy – 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym.
  3. Praca biurowa, stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.
  4. Miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru, zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
  5. Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Parczewie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 6%
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce składania dokumentów
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 9 grudnia 2022 r.
  • osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie ul. Warszawska 24, pok. nr 8 na I piętrze lub
  • pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew

w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. księgowości podatkowej",

  • W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu. W przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie.

    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

  • CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r., poz. 1510, z późn. zm.) oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem.
  • Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone będą powiadomione o terminie testu pisemnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
  • Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy od zakończeniu procesu rekrutacji.
Uwagi
  • Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 294/12 z dnia 28 grudnia 2012 r., zmieniony zarządzeniem Nr 62/15 z dnia 27 marca 2015 r, zarządzeniem Nr 767/18 z dnia 18 kwietnia 2018 r.
  • Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.
  • Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia
    z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 83 355 12 24.

Załączniki do ogłoszenia o naborze:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenia.

 

Załączniki
  • doc 21,5 KB pobrano: 25 razy
  • doc 20 KB pobrano: 27 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Kędracki
    Dodano do BIP dnia 25-11-2022 13:50:13