Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Audytor wewnętrzny

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2024-02-20
Termin składania dokumentów
2024-03-08
Wymagane wykształcenie

Wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:


1) obywatelstwo polskie lub pod warunkiem znajomości języka polskiego zgodnie z zapisami art. 286 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1270 z późn. zm.) - obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

2) wykształcenie wyższe;

3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

4) niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;

5) nieposzlakowana opinia;

6) co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach administracji publicznej na stanowisku związanym z przeprowadzaniem audytu lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku;

7) posiadanie następujących kwalifikacji do przeprowadzania audytu wewnętrznego:

a) jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA), lub

b) złożenie, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub

c) uprawnienia biegłego rewidenta, lub

d) dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.

Za praktykę w zakresie audytu wewnętrznego, o której mowa wyżej uważa się udokumentowane przez kierownika jednostki wykonywanie czynności, w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż 1/2 etatu, związanych z:

1) przeprowadzaniem audytu wewnętrznego pod nadzorem audytora wewnętrznego;

2) realizacją czynności w zakresie audytu gospodarowania środkami pochodzącymi

3) z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegającymi zwrotowi środkami z pomocy udzielanej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), o którym mowa w ustawie z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz.U. z 2023 r. poz. 615, z późn. zm.);

4) nadzorowaniem lub wykonywaniem czynności kontrolnych, o których mowa w ustawie z dnia 23 grudnia 1994 r. o Najwyższej Izbie Kontroli (Dz.U. z 2022 r. poz. 623).          

  1. Wymagania dodatkowe:

1) preferowane doświadczenie audytora wewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego;

2) znajomość ustaw regulujących działalność administracji samorządowej, w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz Prawo zamówień publicznych;

3) wiedza oraz umiejętności praktyczne w zakresie realizacji zadań audytu wewnętrznego, w tym m.in. znajomość technik i metodologii audytu wewnętrznego, standardów audytu wewnętrznego, analizy ryzyka;

4)umiejętność jasnego i rzeczowego przekazywania informacji;

5) umiejętność interpretacji i zastosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa;

6) umiejętność logicznego myślenia;

7) znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office.

Zakres obowiązków

Zadania główne:

1) przygotowanie i prowadzenie audytu wewnętrznego w Urzędzie Miejskim w Parczewie i jednostkach organizacyjnych Gminy Parczew, a także w innych jednostkach w zakresie, w jakim jednostki te wykonują zadania na rzecz gminy albo korzystają z jej majątku w celu dostarczenia niezależnej i obiektywnej oceny kontroli zarządczej oraz wykonywanie czynności doradczych, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy;

2) wyznaczanie obszarów działalności Gminy, w których zostaną przeprowadzone zadania zapewniające w roku następnym;

3) przygotowanie, w porozumieniu z Burmistrzem, na podstawie analizy ryzyka, planu audytu na rok następny;

4) przeprowadzanie, w uzasadnionych przypadkach i w porozumieniu z Burmistrzem, audytu wewnętrznego poza rocznym planem audytu wewnętrznego,

5) realizacja zadań audytowych obejmujących zadania zapewniające i czynności doradcze;

6) monitorowanie realizacji zaleceń wydanych po przeprowadzeniu zadań zapewniających;

7) przeprowadzanie czynności sprawdzających służących dokonaniu oceny sposobu wdrożenia i skuteczności zaleceń zrealizowanych przez audytowanego, zawartych w sprawozdaniu z zadania zapewniającego;

8) wykonywanie czynności doradczych służących wspieraniu kierownika jednostki w realizacji celów i zadań;

9) sporządzanie sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni;

10) przygotowywanie zbiorczej informacji o istotnych ryzykach i słabościach kontroli zarządczej w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych Gminy oraz proponowanych usprawnieniach kontroli zarządczej;

11) prowadzenie dokumentacji dotyczącej zadań audytowych, obejmującej w szczególności:

a) program zadania zapewniającego;

b) sprawozdanie z zadania zapewniającego;

c) wynik czynności doradczych;

d) notatkę informacyjną z czynności sprawdzających;

e) dokumenty robocze:

  • związane z przygotowaniem i realizacją zadania zapewniającego,
  • związane z wykonywaniem czynności doradczych,
  • dotyczące monitorowania realizacji zaleceń i przeprowadzania czynności sprawdzających;

12) prowadzenie pozostałej dokumentacji audytu wewnętrznego, w szczególności: upoważnienie, dokumentację roboczą związaną z przygotowaniem planu audytu, plan audytu, sprawozdanie z prowadzenia audytu wewnętrznego, wyniki oceny wewnętrznej i zewnętrznej audytu wewnętrznego;

13) opracowywanie pisemnych procedur audytu wewnętrznego;

14) ewidencjonowanie i archiwizacja bieżących i stałych akt audytu wewnętrznego.

Zadania pomocnicze:

1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.

2. Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Zadania okresowe:

1. Sporządzanie sprawozdań z wykonania planu audytu wewnętrznego za rok poprzedni.

Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465), tj: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (załącznik do ogłoszenia),

3) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):

a) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

b) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

c) oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),

5) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia,

6) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz dokumentów potwierdzających posiadany staż pracy,

7) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,

9) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

Dokumenty wymienione w pkt 1-3, mają być własnoręcznie podpisane.

Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale „Wymagane dokumenty” w pkt 8 może być sformułowane w następujący sposób:

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1) - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

*- Zaznacz krzyżykiem w przypadku wyboru pola

                                                                                         ..........................................................

     (podpis kandydata do pracy)

Warunki pracy

1. Wymiar czasu pracy – 1/4 etatu.

2. Praca biurowa w wymiarze 10 godz. tygodniowo.

3. Planowane zatrudnienie od dnia 1 kwietnia 2024 r.

4. Miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się platforma przyschodowa dla osób o szczególnych potrzebach. Na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Na pierwszym i drugim piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku znajdują się tablice tyflograficzne i oznaczenia w alfabecie Braille’a.

5. Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960, z późn. zm.)  oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie

 

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Parczewie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 6%
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce składania dokumentów

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 8 marca 2024 r.

  • osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie ul. Warszawska 24, pok. nr 102 na I piętrze lub
  • pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew

w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Audytor wewnętrzny ".

 2. W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu. W przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie.

    Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

1) Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 294/12 z dnia 28 grudnia 2012 r., zmieniony zarządzeniem Nr 62/15 z dnia 27 marca 2015 r, zarządzeniem Nr 767/18 z dnia 18 kwietnia 2018 r.

2) Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone będą powiadomione o terminie testu pisemnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.

3) Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy od zakończeniu procesu rekrutacji.

4) Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl oraz na elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.

5) Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż
6 miesięcy.

6) Stosownie do treści art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2009 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530 ) pierwszeństwo w zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie ma zastosowania do kierowniczych stanowisk urzędniczych.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 83 355 12 24.

Załączniki do ogłoszenia o naborze:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenia.

 

 

 

 

 

 

 

                                              

Załączniki
  • doc 52 KB pobrano: 1 raz
  • doc 34,5 KB pobrano: 1 raz
  • pdf 185 KB pobrano: 3 razy
  • pdf 85,9 KB pobrano: 29 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Kędracki
    Dodano do BIP dnia 20-02-2024 12:24:07