Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. wymiaru i poboru podatków

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2020-09-15
Termin składania dokumentów
2020-09-29
Wymagane wykształcenie

wyższe,

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie zawodowe – 3 lata stażu w administracji publicznej,
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

              

2. Wymagania dodatkowe:

  • preferowane kierunki: prawo, ekonomia, administracja, finanse publiczne,
  • znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ustawy o pomocy publicznej oraz przepisów wykonawczych do ustaw,
  • komunikatywność, staranność, dobra organizacja czasu pracy,
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa,
  • umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji,
  • umiejętność obsługi komputera.
Zakres obowiązków
  1.  Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji podatkowej gospodarstw i nieruchomości osób fizycznych  wsi Gminy Parczew oraz z terenu miasta Parczew.
  2. Wymiar łącznego zobowiązania pieniężnego podatkowego – podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób fizycznych.
  3. Przyjmowanie i przechowywanie oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym i faktycznym składanych informacji podatkowych .
  4. Prowadzenie spraw związanych z pomocą publiczną z zakresu swojego stanowiska.
  5. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie swego stanowiska pracy.
  6. Wydawanie zaświadczeń z zakresu swojego stanowiska pracy.
  7. Przygotowywanie i podpisywanie decyzji podatkowych i postanowień.
  8. Prowadzenie kontroli podatkowych z zakresu swojego stanowiska pracy.
  9. Przygotowywanie interpretacji podatkowych w  zakresie podatków i opłat lokalnych.
  10. Przygotowywanie danych do projektów aktów dotyczących podatków i opłat.
  11. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
  12. Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  13. Poświadczanie kopii dokumentów wytworzonych w ramach stanowiska pracy.
  14. Okresowe sporządzanie sprawozdań z zakresu swojego stanowiska pracy.
  15. Przyjmowanie wniosków o zwrot podatku akcyzowego dla rolników w ramach zastępstwa.
Wymagane dokumenty

1) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający  informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320), tj: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (załącznik do ogłoszenia),

2) oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):

   a) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

   b) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
       z pełni praw publicznych,

   c) oświadczenie  o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności),

3) oświadczenie o wyrażeniu zgody i klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych w procesie naboru (załącznik do ogłoszenia),

4) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,

5) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),

6) kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia.

 

Dokumenty, o których mowa w punkcie 1-4  muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata.

Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 4 „Wymagane dokumenty” może być sformułowane w następujący sposób:

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

*- Zaznacz krzyżykiem właściwe pole wyboru

                                                                                         ..........................................................

     (podpis kandydata do pracy)

Warunki pracy
  1. Wymiar czasu pracy – pełny etat,
  2. Podstawowy system czasu pracy – 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w pięciodniowym tygodniu pracy w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
  3. Praca biurowa, stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie,
  4. Miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru, zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach, 
  5. Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
    15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 936, z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Parczewie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce składania dokumentów

1) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 29 września 2020 r. do godz. 1530:

- osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie ul. Warszawska 24, pok. nr 8 na I  piętrze,

- pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew

w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektor
ds. wymiaru i poboru podatków
",

- drogą elektroniczną  poprzez platformę epuap.gov.pl.

2)  CV zawierające dane, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem.

3)  W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu. W przypadku wysyłania drogą elektroniczną lub osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie.

     Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

4)  Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone będą powiadomione
o terminie testu pisemnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny
z niezakwalifikowaniem kandydata.

5)  Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy od zakończeniu procesu rekrutacji.

Uwagi
  1. Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 294/12 z dnia 28 grudnia 2012 r., zmieniony zarządzeniem Nr 62/15 z dnia 27 marca 2015 r, zarządzeniem Nr 767/18 z dnia 18 kwietnia 2018 r.
  2. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.
  3. Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia
    z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż
    6 miesięcy.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 83 355 12 24.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w procesie naboru  jest Gmina Parczew (adres: ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, numer telefonu: 83/3551224), reprezentowana przez Burmistrza Parczewa.

2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@parczew.com lub pisemnie na adres siedziby Administratora.

3) Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1]  przetwarzane będą
w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[2]. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można  odwołać w każdym czasie.

4) Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust.1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

5) Dane osobowe zgromadzone w obecnym postępowaniu rekrutacyjnym przechowywane będą na czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy Podinspektor ds. wymiaru i poboru podatków (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Burmistrz ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).

6) Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

7) Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być ujawnione podmiotom,  z którymi Gmina Parczew zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

  • żądania dostępu do danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych osobowych jest dobrowolne.

Obowiązek podania danych osobowych

Administrator na podstawie prawa będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe
w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu Pracy tj.:

  • imię (imiona) i nazwisko
  • datę urodzenia
  • dane kontaktowe wskazane przez taką osobę
  • wykształcenie
  • kwalifikacje zawodowe
  • przebieg dotychczasowego zatrudnienia
  • inne jeżeli obowiązek ich podania wynika z odrębnych przepisów

Jeżeli w Pani/Pana zgłoszeniu rekrutacyjnym poda nam Pani/Pana dodatkowe dane osobowe, ponad te, wskazane w przepisach prawa np.

  • wizerunek
  • zainteresowania
  • stopień znajomości języków etc.
  • dodatkowe umiejętności

wówczas przetwarzamy takie dane osobowe w oparciu o Pani/Pana dobrowolną zgodę.

 

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych.



[1] Art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 201 r. poz. 1040, z  późn. zm.);

[2] Art. 221§ 1 pkt 4-6ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 201 r. poz. 1040, z  późn. zm Art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE0 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej:RODO);

[3] Art. 6 ust. 1 lit. a RODO;

[4] Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Załączniki
  • doc pobrano: 4 razy
  • doc pobrano: 4 razy
  • doc pobrano: 7 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Kędracki
    Dodano do BIP dnia 15-09-2020 08:54:59