Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. promocji i rozwoju

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2018-01-29
Termin składania dokumentów
2018-02-09
Wymagane wykształcenie

- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek administracja,

- przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy,

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

 

- posiadanie obywatelstwa polskiego,

- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

- wykształcenie wyższe, preferowany kierunek administracja,

- przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy,

- korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- nieposzlakowana opinia,

- wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

2. Wymagania dodatkowe:

- znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, znajomość aktów prawnych związanymi z realizacją, rozliczaniem oraz utrzymaniem trwałości projektów realizowanych z środków zewnętrznych, w tym z udziałem środków Unii Europejskiej, umiejętność interpretacji i zastosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa,

- doświadczenie zawodowe – wymagane doświadczenie zawodowe z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji projektów unijnych, minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej,

- dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego, mediów społecznościowych i nowoczesnych środków łączności oraz systemów do realizacji projektów,

- zdolności analityczne i umiejętność stosowania przepisów,

- odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,

- umiejętność pracy w zespole,

- odporność na stres.

Zakres obowiązków
  1. Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na realizację zadań gminy.

  2. Współudział w koordynacji działań z gminnymi jednostkami organizacyjnymi
    w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych.

  3. Współdziałanie z poszczególnymi referatami Urzędu Miejskiego, gminnymi jednostkami organizacyjnymi, innymi samorządami, instytucjami rządowymi oraz organizacjami pozarządowymi w sprawach dotyczących funduszy zewnętrznych, w szczególności
    w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.

  4. Opracowywanie raportów, analiz oraz innej dokumentacji w celu pozyskania środków zewnętrznych.

  5. Współudział w monitoringu sposobu rozliczania projektów oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji.

  6. Prowadzenie działań związanych z promocja i turystyką.

  7. Promocja przedsiębiorczości i obsługa inwestora w współpracy z referatami Urzędu Miejskiego oraz innymi instytucjami na szczeblu wojewódzkim i krajowym.

  8. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja strony www Urzędu w sprawach dotyczących działania Referatu Promocji i Rozwoju.

  9. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  10. Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną

  11. Ochrona danych osobowych w ramach stanowiska pracy.

Wymagane dokumenty

- życiorys (CV),

- list motywacyjny,

- oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- podpisany oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

- oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom ukończenia, świadectwa),

- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, potwierdzających wiedzę i umiejętności kandydata w wymaganym zakresie,

- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (kopie świadectw pracy lub zaświadczenie w przypadku pozostawania w stosunku pracy wystawione przez obecnego pracodawcę), w tym ewentualne doświadczenie zawodowe,

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z późn. zm.).

 

List motywacyjny, CV i oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.

Dodatkowo list motywacyjny oraz szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), muszą być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.
z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902, z późn. zm.).”

Warunki pracy

- pełny wymiar czasu pracy,

- podstawowy system czasu pracy – 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
w pięciodniowym tygodniu pracy w okresie rozliczeniowym 3 miesięcznym,

- stanowisko pracy związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze,

- miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru, zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach, 

- wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca
2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786, z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim w Parczewie,

- osoba wyłoniona w naborze, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu, zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej. Wobec tego zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Parczewie
w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wynosi co najmniej 6% w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 9 lutego 2018 r. do godz. 1530

1) bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie ul. Warszawska 24, pok. nr 8 na I piętrze,

2) pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew lub

3) drogą elektroniczną poprzez platformę e-puap

w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z podanym adresem zwrotnym kandydata i dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektor ds. promocji i rozwoju".

 

W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi 12 lutego 2018 r. o godz. 1000 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Parczewie.

Uwagi

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu
Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 293/12 z dnia 28 grudnia 2012 r., zmienione zarządzeniem
Nr 62/15 z dnia 27 marca 2015 r.

Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata. W związku z powyższym prosimy w CV podać numer telefonu do kontaktu.

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl orazna tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.

 

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Wobec tego zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.

Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, że Urząd Miejski w Parczewie jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w Urzędzie. Dane osobowe w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy będą przetwarzane w celu związanym z procesem rekrutacji nowych pracowników Urzędu. Każda osoba, której dane są przetwarzane, ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 83 355 12 24.

 

Załączniki

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Kędracki
Dodano do BIP dnia 29-01-2018 10:21:50