Podinspektor ds. inwestycji i infrastruktury
wyższe techniczne
1. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe techniczne;
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość procedur stosowanych w procesie inwestycyjnym oraz administracji samorządowej, umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,
-
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta,) i nowoczesnych środków łączności.
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność interpretacji stosowanego prawa,
-
umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji.
-
Prowadzenie spraw i czynności związanych z realizacją projektu „Czysta energia w Dolinie Piwonii”, w tym monitoring i archiwizacja ilości wyprodukowanej energii.
-
Sporządzanie przedmiarów, obmiarów i kosztorysów do procedur przetargowych prowadzonych przez Urząd Miejski w Parczewie.
-
Udział w odbiorach częściowych i końcowych robót.
-
Sprawdzanie projektów technicznych pod względem prawidłowości zastosowanych rozwiązań technicznych, zasadności sporządzonych przedmiarów robót, zgodności
z przepisami prawa budowlanego. -
Sprawdzanie i podpisywanie kosztorysów powykonawczych robót budowlano-remontowych.
-
Udział w kontrolach przeprowadzanych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w obiektach stanowiących własność gminy.
-
Sporządzanie dokumentów przy występowaniu o wydanie pozwolenia na budowę czy dokonywaniu zgłoszeń robót budowlanych.
-
Opracowanie programów i opiniowanie rozbudowy infrastruktury technicznej.
-
Prowadzenie spraw związanych z dotacjami do budowy infrastruktury technicznej .
-
Prowadzenie książek obiektów budowlanych (place zabaw).
-
Prowadzenie spraw dotyczących serwisu instalacji solarnych.
-
Dokonywanie przeglądów technicznych placów zabaw na terenie gminy.
-
Nadzór techniczny nad prowadzonymi robotami, w przypadkach gdy nie został powołany inspektor nadzoru.
-
Pomoc merytoryczna w pracach komisji przetargowej.
-
Sporządzanie dokumentacji technicznej w przypadku pozyskiwania środków unijnych.
-
Kosztorysowanie, realizacja i rozliczenie Funduszy Sołeckich w zakresie robót budowlanych.
-
Uzgadnianie dokumentacji projektowych.
-
Reprezentowanie gminy w sprawach przed organami administracyjno- budowlanymi.
-
Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-
Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
-
Sporządzanie sprawozdań okresowych z działalności stanowiska pracy.
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie zaświadczeń z ukończonych kursów, szkoleń, potwierdzających wiedzę
i umiejętności kandydata w wymaganym zakresie, -
kserokopie świadectw pracy, referencje,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902), -
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
Kserokopie składanych dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego dokumenty kandydata.
-
podstawowy system czasu pracy - 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
w pięciodniowym tygodniu pracy w okresie rozliczeniowym 3 miesięcznym, -
miejsce pracy - budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew, -
wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca
2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim
w Parczewie, -
stanowisko pracy związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze,
-
w przypadku obowiązku odbycia służby przygotowawczej pierwsza umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Parczewie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wynosi co najmniej 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 24 stycznia 2017 r. do godz. 1530
-
bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie ul. Warszawska 24, pok.
nr 8 na I piętrze, -
pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew lub
-
drogą elektroniczną poprzez platformę e-puap
w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z podanym adresem zwrotnym kandydata i dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektor ds. inwestycji
i infrastruktury".
W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi 25 stycznia 2017 r. o godz. 1000 w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Parczewie.
Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowane telefonicznie. W związku z powyższym prosimy
w CV podać numer telefonu do kontaktu.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie www.miastoparczew.bip.lublin.plorazna tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 83 355 12 24.
Dodano do BIP dnia 10-01-2017 14:11:33