Podinspektor ds. opieki nad dziećmi dowożonymi do i ze szkół
-
wykształcenie wyższe,
-
przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy,
1. Wymagania niezbędne:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
wykształcenie wyższe,
-
przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy,
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
2. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy
o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, Kodeks postępowania administracyjnego, -
znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta) i nowoczesnych środków łączności,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność jasnego i rzeczowego przekazywania informacji,
-
umiejętność interpretacji i zastosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa,
-
umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji.
-
Prowadzenie spraw z zakresu dowozu dzieci i młodzieży do szkół prowadzonych przez gminę Parczew, w tym pełnienie funkcji opiekuna w czasie dowozu.
-
Realizacja zadań wynikających z naliczania jednorazowego dodatku uzupełniającego.
-
Przygotowanie not dla gmin za pobyt dzieci w publicznych i niepublicznych placówkach oświatowych.
-
Realizacja zadań z zakresu kultury i kultury fizycznej.
-
Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dotacji organizacjom pozarządowym na realizację zadań publicznych, a w szczególności przygotowywanie konkursów na realizację zadań gminy, opracowywanie projektów umów dotacji oraz przyjmowanie od organizacji pozarządowych sprawozdań z wykonania zadań.
-
Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
-
Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
-
Sporządzanie sprawozdań okresowych z działalności stanowiska pracy.
-
Ochrona danych osobowych w ramach stanowiska pracy.
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
życiorys (CV),
-
list motywacyjny,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie zaświadczeń z ukończonych kursów, szkoleń, potwierdzających wiedzę
i umiejętności kandydata w wymaganym zakresie, -
kserokopie świadectw pracy, referencje potwierdzające staż pracy,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902), -
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).
Kserokopie składanych dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego dokumenty kandydata.
-
system przerywanego czasu pracy na okres roku szkolnego, w pozostałe miesiące lipiec – sierpień podstawowy system czasu pracy - 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
w pięciodniowym tygodniu pracy w okresie rozliczeniowym 3 miesięcznym, -
miejsce pracy – teren gminy Parczew oraz budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie,
ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru, zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej
i wąskich drzwiach, -
wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca
2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim
w Parczewie, -
stanowisko pracy związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze,
-
Osoba wyłoniona w naborze, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu, zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej. Wobec tego zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony na okres do 6 miesięcy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Parczewie
w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wynosi co najmniej 6% w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 19 czerwca 2017 r. do godz. 1530
-
bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie ul. Warszawska 24, pok.
nr 8 na I piętrze, -
pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew lub
-
drogą elektroniczną poprzez platformę e-puap
w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z podanym adresem zwrotnym kandydata i dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektor ds. opieki nad dziećmi dowożonymi do i ze szkół".
W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi 20 czerwca 2017 r. o godz. 1300 w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Parczewie.
Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowane telefonicznie. W związku z powyższym prosimy
w CV podać numer telefonu do kontaktu.
Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl/ orazna tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 83 355 12 24.
Dodano do BIP dnia 05-06-2017 15:36:38