Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. opieki nad dziećmi dowożonymi do i ze szkół

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2017-06-05
Termin składania dokumentów
2017-06-19
Wymagane wykształcenie
  • wykształcenie wyższe,

  • przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy,

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Wymagania niezbędne:

 

  • posiadanie obywatelstwa polskiego,

  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

  • wykształcenie wyższe,

  • przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy,

  • korzystanie z pełni praw publicznych,

  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,

  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • nieposzlakowana opinia,

  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

 

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy
    o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, Kodeks postępowania administracyjnego,

  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta) i nowoczesnych środków łączności,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • umiejętność jasnego i rzeczowego przekazywania informacji,

  • umiejętność interpretacji i zastosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa,

  • umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji.

Zakres obowiązków

 

  1. Prowadzenie spraw z zakresu dowozu dzieci i młodzieży do szkół prowadzonych przez gminę Parczew, w tym pełnienie funkcji opiekuna w czasie dowozu.

  2. Realizacja zadań wynikających z naliczania jednorazowego dodatku uzupełniającego.

  3. Przygotowanie not dla gmin za pobyt dzieci w publicznych i niepublicznych placówkach oświatowych.

  4. Realizacja zadań z zakresu kultury i kultury fizycznej.

  5. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem dotacji organizacjom pozarządowym na realizację zadań publicznych, a w szczególności przygotowywanie konkursów na realizację zadań gminy, opracowywanie projektów umów dotacji oraz przyjmowanie od organizacji pozarządowych sprawozdań z wykonania zadań.

  6. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

  7. Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

  8. Sporządzanie sprawozdań okresowych z działalności stanowiska pracy.

  9. Ochrona danych osobowych w ramach stanowiska pracy.

Wymagane dokumenty
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  • życiorys (CV),

  • list motywacyjny,

  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • kserokopie zaświadczeń z ukończonych kursów, szkoleń, potwierdzających wiedzę
    i umiejętności kandydata w wymaganym zakresie,

  • kserokopie świadectw pracy, referencje potwierdzające staż pracy,

  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
    21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902),

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
    z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).

 

Kserokopie składanych dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez składającego dokumenty kandydata.

Warunki pracy

 

  • system przerywanego czasu pracy na okres roku szkolnego, w pozostałe miesiące lipiec – sierpień podstawowy system czasu pracy - 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w pięciodniowym
    tygodniu pracy w okresie rozliczeniowym 3 miesięcznym,

  • miejsce pracy – teren gminy Parczew oraz budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie,
    ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru, zaś sam budynek nieprzystosowany do potrzeb pracy osób niepełnosprawnych ruchowo. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej
    i wąskich drzwiach, 

  • wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca
    2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1786) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim
    w Parczewie,

  • stanowisko pracy związane z ponad czterogodzinnym czasem pracy przy komputerze,

  • Osoba wyłoniona w naborze, która nie była wcześniej zatrudniona w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, na czas nieokreślony albo na czas określony, dłuższy niż 6 miesięcy i nie odbyła służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu, zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej. Wobec tego zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony na okres do 6 miesięcy.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Parczewie
w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru wynosi co najmniej 6% w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 19 czerwca 2017 r. do godz. 1530

  1. bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie ul. Warszawska 24, pok.
    nr 8 na I piętrze,

  2. pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew lub

  3. drogą elektroniczną poprzez platformę e-puap

w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z podanym adresem zwrotnym kandydata i dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Podinspektor ds. opieki nad dziećmi dowożonymi do i ze szkół".

 

W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi 20 czerwca 2017 r. o godz. 1300 w siedzibie Urzędu Miejskiego
w Parczewie.

 

Uwagi

 

Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowane telefonicznie. W związku z powyższym prosimy
w CV podać numer telefonu do kontaktu.

 

Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl/ orazna tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 83 355 12 24.

 

Załączniki
  • doc pobrano: 30 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Kędracki
    Dodano do BIP dnia 05-06-2017 15:36:38