Specjalista ds. Koordynacji Działań w projekcie „Społeczność Energetyczna na obszarze gmin Parczew i Siemień”
wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo
o szkolnictwie wyższym i nauce
- Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy
o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, - pożądane studia podyplomowe z zakresu: energetyki, ochrony środowiska, zarządzania projektami, prawa, ekonomii,
- doświadczenie zawodowe:
-
- doświadczenie w zarządzaniu projektami, preferowane doświadczenie w projektach związanych z OZE lub społecznościami energetycznymi,
- doświadczenie w pracy z różnorodnymi interesariuszami i koordynacji zespołów projektowych,
- predyspozycje osobowościowe:
- umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy własnej oraz zespołu,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- zdolności analityczne, umiejętność stosowania przepisów,
- odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres.
- Umiejętności zawodowe:
- znajomość narzędzi i metod zarządzania projektami,
- zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów,
- zarządzanie ryzykiem,
- znajomość przepisów i regulacji dotyczących OZE oraz społeczności energetycznych.
- Zadania główne:
- Koordynacja działań projektowych.
- Opracowywanie i aktualizacja harmonogramu działań projektowych.
- Monitorowanie postępów prac i zapewnianie zgodności z założonym harmonogramem i budżetem.
- Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań zespołu projektowego.
- Przygotowanie i realizacja promocji działań projektowych.
- Współpraca z interesariuszami.
- Utrzymywanie komunikacji z poszczególnymi Referatami Urzędu Miejskiego oraz z partnerami projektu, w tym instytucjami, samorządowymi, firmami oraz organizacjami pozarządowymi.
- Koordynacja działań z interesariuszami w celu zapewnienia wsparcia i zgodności projektowych inicjatyw.
- Udzielanie wsparcia zespołowi projektowemu w zakresie merytorycznym, w tym przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, analiz, raportów i prezentacji.
- Śledzenie trendów i najlepszych praktyk w zakresie społeczności energetycznych i OZE.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza zgodnie z obowiązującym prawem i odpowiadających rodzajowi wykonywanej pracy
- Zadania pomocnicze
- Organizowanie warsztatów, seminariów i szkoleń dotyczących społeczności energetycznych OZE.
- Kompleksowe przygotowywanie i dystrybuowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych oraz bieżąca obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych.
- Zadania okresowe :
- Monitorowanie wskaźników realizacji projektu i ocena efektywności działań.
- Identyfikacja ryzyk i problemów oraz proponowanie i wdrażanie działań korygujących.
- list motywacyjny;
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465), tj.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (załącznik do ogłoszenia),
- oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
-
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności),
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),
5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
7. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
Dokumenty wymienione w pkt 1-3 i 7 mają być własnoręcznie podpisane.
Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale „Wymagane dokumenty” w pkt 3 może być sformułowane w następujący sposób:
[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1) - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
*zaznacz krzyżykiem w przypadku wyboru pola
..........................................................
(podpis kandydata do pracy)
- Wymiar czasu pracy – 1 etat.
- Podstawowy system czasu pracy – 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym.
- Praca biurowa, stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.
- Miejsce pracy – wykonywanie pracy poza siedzibą Urzędu Miejskiego w Parczewie – praca zdalna całkowicie
- Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960, z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Parczewie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 26 lipca 2024 r. do godz. 15.30
- osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie ul. Warszawska 24, pok. nr 102 na I piętrze lub
- pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Specjalista ds. Koordynacji Działań w projekcie „Społeczność Energetyczna na obszarze gmin Parczew i Siemień”
2. W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu. W przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
1. Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 294/12 z dnia 28 grudnia 2012 r., zmieniony zarządzeniem Nr 62/15 z dnia 27 marca 2015 r, zarządzeniem Nr 767/18 z dnia 18 kwietnia 2018 r.
2. Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone będą powiadomione o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.
3. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy od zakończeniu procesu rekrutacji.
4. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl oraz na elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.
5. Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż
6 miesięcy.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 83 3551224.
Załączniki do ogłoszenia o naborze:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenia.
Dodano do BIP dnia 12-07-2024 12:50:15