Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. Koordynacji Działań w projekcie „Społeczność Energetyczna na obszarze gmin Parczew i Siemień”

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2024-07-12
Termin składania dokumentów
2024-07-26
Wymagane wykształcenie

wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo
o szkolnictwie wyższym i nauce

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Wymagania niezbędne:
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.            
  1. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy
    o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • pożądane studia podyplomowe z zakresu: energetyki, ochrony środowiska, zarządzania projektami, prawa, ekonomii,
  • doświadczenie zawodowe:
    • doświadczenie w zarządzaniu projektami, preferowane doświadczenie w projektach związanych z OZE lub społecznościami energetycznymi,
    • doświadczenie w pracy z różnorodnymi interesariuszami i koordynacji zespołów projektowych,
  • predyspozycje osobowościowe:
    • umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy własnej oraz zespołu,
    • doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
    • zdolności analityczne, umiejętność stosowania przepisów,
    • odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • odporność na stres.
  • Umiejętności zawodowe:
    • znajomość narzędzi i metod zarządzania projektami,
    • zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów,
    • zarządzanie ryzykiem,
    • znajomość przepisów i regulacji dotyczących OZE oraz społeczności energetycznych.
Zakres obowiązków
  1. Zadania główne:
  • Koordynacja działań projektowych.
  • Opracowywanie i aktualizacja harmonogramu działań projektowych.
  • Monitorowanie postępów prac i zapewnianie zgodności z założonym harmonogramem i budżetem.
  • Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań zespołu projektowego.
  • Przygotowanie i realizacja promocji działań projektowych.
  • Współpraca z interesariuszami.
  • Utrzymywanie komunikacji z poszczególnymi Referatami Urzędu Miejskiego oraz z partnerami projektu, w tym instytucjami, samorządowymi, firmami oraz organizacjami pozarządowymi.
  • Koordynacja działań z interesariuszami w celu zapewnienia wsparcia i zgodności projektowych inicjatyw.
  • Udzielanie wsparcia zespołowi projektowemu w zakresie merytorycznym, w tym przygotowywanie niezbędnej dokumentacji, analiz, raportów i prezentacji.
  • Śledzenie trendów i najlepszych praktyk w zakresie społeczności energetycznych i OZE.
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez Burmistrza zgodnie z obowiązującym prawem i odpowiadających rodzajowi wykonywanej pracy
  1. Zadania pomocnicze
  • Organizowanie warsztatów, seminariów i szkoleń dotyczących społeczności energetycznych OZE.
  • Kompleksowe przygotowywanie i dystrybuowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych oraz bieżąca obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych.
  1. Zadania okresowe :
  • Monitorowanie wskaźników realizacji projektu i ocena efektywności działań.
  • Identyfikacja ryzyk i problemów oraz proponowanie i wdrażanie działań korygujących.
Wymagane dokumenty
  1. list motywacyjny;
  2. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465), tj.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (załącznik do ogłoszenia),
  3. oświadczenia (załącznik do ogłoszenia):
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
    • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wybrany do zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie przed zawarciem umowy o pracę do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności),

4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie  (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu),

5. kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

6. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,

7. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

Dokumenty wymienione w pkt 1-3 i 7 mają być własnoręcznie podpisane.

Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale „Wymagane dokumenty” w pkt 3 może być sformułowane w następujący sposób:

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1) - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

*zaznacz krzyżykiem w przypadku wyboru pola

                                                                         ..........................................................

     (podpis kandydata do pracy)

 

Warunki pracy

 

  1. Wymiar czasu pracy – 1 etat.
  2. Podstawowy system czasu pracy – 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym.
  3. Praca biurowa, stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.
  4. Miejsce pracy – wykonywanie pracy poza siedzibą Urzędu Miejskiego w Parczewie – praca zdalna całkowicie
  5. Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960, z późn. zm.)  oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Parczewie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi co najmniej 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce składania dokumentów

 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do dnia 26 lipca 2024 r. do godz. 15.30

  • osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie ul. Warszawska 24, pok. nr 102 na I piętrze lub
  • pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24, 21-200 Parczew

w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Specjalista ds. Koordynacji Działań w projekcie „Społeczność Energetyczna na obszarze gmin Parczew i Siemień”

 2. W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu. W przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

 1. Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 294/12 z dnia 28 grudnia 2012 r., zmieniony zarządzeniem Nr 62/15 z dnia 27 marca 2015 r, zarządzeniem Nr 767/18 z dnia 18 kwietnia 2018 r.

2. Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone będą powiadomione o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata.

3. Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po okresie 3 miesięcy od zakończeniu procesu rekrutacji.

4. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze Informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie https://umparczew.bip.lubelskie.pl oraz na elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.

5. Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż
6 miesięcy.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 83 3551224.

Załączniki do ogłoszenia o naborze:

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenia.

 

 

 

 

Załączniki
  • doc 52 KB pobrano: 11 razy
  • doc 34 KB pobrano: 15 razy

  • Czarnomska Izabela

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Paweł Kędracki
    Dodano do BIP dnia 12-07-2024 12:50:15