Specjalista ds. audytu wewnętrznego
- wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce lub wykształcenie średnie;
- przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy;
Wymagania niezbędne, jakie powinni spełniać kandydaci:
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie w administracji publicznej;
- znajomość ustaw regulujących działalność administracji samorządowej,
w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych; - znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. (Dziennik Urzędowy Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r., poz. 28);
- znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dziennik Urzędowy Ministra Finansów Nr 15, poz. 84);
- umiejętność jasnego i rzeczowego przekazywania informacji;
- umiejętność interpretacji i zastosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa;
- umiejętność logicznego myślenia.
Zadania główne:
przygotowanie i prowadzenie audytu wewnętrznego w Urzędzie Miejskim
w Parczewie i jednostkach organizacyjnych Gminy Parczew, a także w innych jednostkach w zakresie, w jakim jednostki te wykonują zadania na rzecz gminy albo korzystają z jej majątku w celu dostarczenia niezależnej i obiektywnej oceny kontroli zarządczej oraz wykonywanie czynności doradczych, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy, w szczególności;
- wyznaczanie obszarów działalności Gminy, w których zostaną przeprowadzone zadania zapewniające w roku następnym;
- przeprowadzanie rocznego planu audytu lub - w uzasadnionych przypadkach - poza rocznym planem audytu:
- zadań zapewniających,
- czynności doradczych służących wspieraniu kierownika jednostki
w realizacji celów i zadań, - czynności sprawdzających służących dokonaniu oceny sposobu wdrożenia
i skuteczności zaleceń zrealizowanych przez audytowanego, zawartych
w sprawozdaniu z zadania zapewniającego;
- monitorowanie realizacji zaleceń wydanych po przeprowadzeniu zadań zapewniających;
- przygotowanie do 31 grudnia każdego roku, na podstawie analizy ryzyka oraz
w porozumieniu z Burmistrzem Parczewa, rocznego planu audytu wewnętrznego i przedkładanie go Burmistrzowi Parczewa; - przygotowanie do końca stycznia każdego roku i przedkładanie Burmistrzowi Parczewa sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni;
- przygotowywanie zbiorczej informacji o istotnych ryzykach i słabościach kontroli zarządczej w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych Gminy oraz proponowanych usprawnieniach kontroli zarządczej;
- współpraca z Najwyższą Izbą Kontroli i innymi organami kontroli i inspekcji zewnętrznych w zakresie wykonywanych zadań;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zadań audytowych, obejmującej
w szczególności:
- program zadania zapewniającego;
- sprawozdanie z zadania zapewniającego;
- wynik czynności doradczych;
- notatka informacyjna z czynności sprawdzających;
- dokumenty robocze: związane z przygotowaniem i realizacją zadania zapewniającego, związane z wykonywaniem czynności doradczych, dotyczące monitorowania realizacji zaleceń i przeprowadzania czynności sprawdzających
- prowadzenie pozostałej dokumentacji audytu wewnętrznego, w szczególności: upoważnienie, dokumentację roboczą związaną z przygotowaniem planu audytu, plan audytu, sprawozdanie z prowadzenia audytu wewnętrznego, wyniki oceny wewnętrznej i zewnętrznej audytu wewnętrznego.
Zadania pomocnicze:
- Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
- Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Zadania okresowe:
- Sporządzanie sprawozdań z wykonania planu audytu wewnętrznego za rok poprzedni.
OBLIGATORYJNE:
- list motywacyjny, własnoręcznie podpisany przez kandydata,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465, z późn. zm.), tj: imię (imiona)
i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie i staż pracy, własnoręcznie podpisany przez kandydata (załącznik do ogłoszenia), - oświadczenie, opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata (załącznik do ogłoszenia):
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych, - o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o nieposzlakowanej opinii,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i staż pracy, (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
- oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Parczewie, opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata (załącznik do ogłoszenia).
FAKULTATYWNE, składane w przypadku ich posiadania:
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i doświadczeniu, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
- w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat chce skorzystać
z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, może być sformułowane w następujący sposób:
[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1) - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
*- Zaznacz krzyżykiem w przypadku wyboru pola
..........................................................
(podpis kandydata do pracy)
Poświadczenie za zgodność z oryginałem przez kandydata kopii dokumentów winno polegać na zamieszczeniu przez kandydata na kopii dokumentu zapisu „poświadczam za zgodność z oryginałem”, daty oraz własnoręcznego podpisu.
- Umowa o pracę w wymiarze czasu pracy 3/4 etatu.
- Praca administracyjno - biurowa w zadaniowym czasie pracy.
- Planowane zatrudnienie od dnia 1 lutego 2025 r. na okres 24 miesięcy.
- Stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.
- Miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się platforma przyschodowa dla osób o szczególnych potrzebach. Na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Na pierwszym i drugim piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku znajdują się tablice tyflograficzne
i oznaczenia w alfabecie Braille’a. - Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960, z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. w miesiącu grudniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
Dokumenty określone w ogłoszeniu należy:
- składać bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie
Warszawska 24, pok. nr 102 lub - przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Konkurs na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Specjalista ds. audytu wewnętrznego, w terminie do dnia 22 stycznia 2025 r. (włącznie) do godz. 15.30.
W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym
w ogłoszeniu. W przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z osobami, które spełniły wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowane na wskazane dane kontaktowe. W związku z powyższym prosimy w kwestionariuszu osobowym podać obowiązkowo dane kontaktowe.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane.
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie www.miastoparczew.bip.lublin.pl, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych, będą przechowywane
w Referacie Organizacyjno-Prawnym przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym terminie, w przypadku ich nieodebrania, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia
z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż
6 miesięcy.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie www.miastoparczew.bip.lublin.pl
w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 142 / 24 z dnia
5 listopada 2024 r.
Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr telefonu
83 355 12 24.
Dodano do BIP dnia 07-01-2025 11:41:58