Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista ds. audytu wewnętrznego

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2025-01-07
Termin składania dokumentów
2025-01-22
Wymagane wykształcenie
  • wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce lub wykształcenie średnie;
  • przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy;
Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne, jakie powinni spełniać kandydaci:

  •  obywatelstwo polskie;
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  • preferowane doświadczenie w administracji publicznej;
  • znajomość ustaw regulujących działalność administracji samorządowej,
    w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych;
  • znajomość standardów audytu wewnętrznego dla jednostek sektora finansów publicznych - Komunikat Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 12 grudnia 2016 r. (Dziennik Urzędowy Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 16 grudnia 2016 r., poz. 28);
  • znajomość standardów kontroli zarządczej - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dziennik Urzędowy Ministra Finansów Nr 15, poz. 84);
  • umiejętność jasnego i rzeczowego przekazywania informacji;
  • umiejętność interpretacji i zastosowania w praktyce obowiązujących przepisów prawa;
  • umiejętność logicznego myślenia.
Zakres obowiązków

Zadania główne:

przygotowanie i prowadzenie audytu wewnętrznego  w Urzędzie Miejskim
w Parczewie i jednostkach organizacyjnych Gminy Parczew, a także w innych jednostkach w zakresie, w jakim jednostki te wykonują zadania na rzecz gminy albo korzystają z jej majątku w celu dostarczenia niezależnej i obiektywnej oceny kontroli zarządczej oraz wykonywanie czynności doradczych, mających na celu usprawnienie funkcjonowania Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy, w szczególności;

  • wyznaczanie obszarów działalności Gminy, w których zostaną przeprowadzone zadania zapewniające w roku następnym;
  • przeprowadzanie rocznego planu audytu lub - w uzasadnionych przypadkach - poza rocznym planem audytu:
  1. zadań zapewniających,
  2. czynności doradczych służących wspieraniu kierownika jednostki
    w realizacji celów i zadań,
  3. czynności sprawdzających służących dokonaniu oceny sposobu wdrożenia
    i skuteczności zaleceń zrealizowanych przez audytowanego, zawartych
    w sprawozdaniu z zadania zapewniającego;
  • monitorowanie realizacji zaleceń wydanych po przeprowadzeniu zadań zapewniających;
  • przygotowanie do 31 grudnia każdego roku, na podstawie analizy ryzyka oraz
    w porozumieniu z Burmistrzem Parczewa, rocznego planu audytu wewnętrznego i przedkładanie go Burmistrzowi Parczewa;
  • przygotowanie do końca stycznia każdego roku i przedkładanie Burmistrzowi Parczewa sprawozdania z wykonania planu audytu za rok poprzedni;
  • przygotowywanie zbiorczej informacji o istotnych ryzykach i słabościach kontroli zarządczej w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych Gminy oraz proponowanych usprawnieniach kontroli zarządczej;
  • współpraca z Najwyższą Izbą Kontroli i innymi organami kontroli i inspekcji zewnętrznych w zakresie wykonywanych zadań;
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej zadań audytowych, obejmującej
    w szczególności:
  1. program zadania zapewniającego;
  2. sprawozdanie z zadania zapewniającego;
  3. wynik czynności doradczych;
  4. notatka informacyjna z czynności sprawdzających;
  5. dokumenty robocze: związane z przygotowaniem i realizacją zadania zapewniającego, związane z wykonywaniem czynności doradczych, dotyczące monitorowania realizacji zaleceń i przeprowadzania czynności sprawdzających
  • prowadzenie pozostałej dokumentacji audytu wewnętrznego, w szczególności: upoważnienie, dokumentację roboczą związaną z przygotowaniem planu audytu, plan audytu, sprawozdanie z prowadzenia audytu wewnętrznego, wyniki oceny wewnętrznej i zewnętrznej audytu wewnętrznego.

Zadania pomocnicze:

  1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
  2. Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Zadania okresowe:

  1. Sporządzanie sprawozdań z wykonania planu audytu wewnętrznego za rok poprzedni.
Wymagane dokumenty

OBLIGATORYJNE:

  • list motywacyjny, własnoręcznie podpisany przez kandydata,
  • wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465, z późn. zm.), tj: imię (imiona)
    i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie i staż pracy, własnoręcznie podpisany przez kandydata (załącznik do ogłoszenia),
  • oświadczenie, opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata (załącznik do ogłoszenia):
  1. o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  2. o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
  3. o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. o nieposzlakowanej opinii,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i staż pracy, (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
  • oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Parczewie, opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata (załącznik do ogłoszenia).

FAKULTATYWNE, składane w przypadku ich posiadania:

  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i doświadczeniu, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
  • w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat chce skorzystać
    z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, może być sformułowane w następujący sposób:

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1) - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

*- Zaznacz krzyżykiem w przypadku wyboru pola

                                                                                        ..........................................................

                                                                                        (podpis kandydata do pracy)

 

Poświadczenie za zgodność z oryginałem przez kandydata kopii dokumentów winno polegać na zamieszczeniu przez kandydata na kopii dokumentu zapisu „poświadczam za zgodność z oryginałem”, daty oraz własnoręcznego podpisu.

  

Warunki pracy
  1. Umowa o pracę w wymiarze czasu pracy 3/4 etatu.
  2. Praca administracyjno - biurowa w zadaniowym czasie pracy.
  3. Planowane zatrudnienie od dnia 1 lutego 2025 r. na okres 24 miesięcy.
  4. Stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.
  5. Miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24,
    21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się platforma przyschodowa dla osób o szczególnych potrzebach. Na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Na pierwszym i drugim piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku znajdują się tablice tyflograficzne
    i oznaczenia w alfabecie Braille’a.
  6. Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
    z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960, z późn. zm.)  oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W   miesiącu poprzedzającym   datę  upublicznienia  ogłoszenia, tj.  w miesiącu grudniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty określone w ogłoszeniu należy:

  • składać bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie
    Warszawska 24, pok. nr 102 lub
  • przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24,
    21-200 Parczew

w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Konkurs na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze – Specjalista ds. audytu wewnętrznego, w terminie do dnia 22 stycznia 2025 r. (włącznie) do godz. 15.30.

W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym
w ogłoszeniu. W przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Uwagi

Z osobami, które spełniły wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowane na wskazane dane kontaktowe. W związku z powyższym prosimy w kwestionariuszu osobowym podać obowiązkowo dane kontaktowe.

Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane.

Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie www.miastoparczew.bip.lublin.pl, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych, będą przechowywane
w Referacie Organizacyjno-Prawnym przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym terminie, w przypadku ich nieodebrania, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia
z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż
6 miesięcy.

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie www.miastoparczew.bip.lublin.pl
w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 142 / 24 z dnia
5 listopada 2024 r.

Dodatkowe informacje w sprawie naboru  można uzyskać pod nr telefonu
83 355 12 24.

 

Załączniki
  • doc 52,5 KB pobrano: 15 razy
  • doc 35 KB pobrano: 15 razy
  • pdf 179 KB pobrano: 24 razy

  • Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Ewa Korszeń
    Dodano do BIP dnia 07-01-2025 11:41:58