Podinspektor ds. gospodarki odpadami
wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce lub wykształcenie średnie;
przy wykształceniu średnim wymagany minimum 3 – letni staż pracy;
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
1) preferowane doświadczenie w administracji publicznej;
2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy
Ordynacja podatkowa, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz ustawy o drogach publicznych
3) umiejętność pracy w zespole,
4) umiejętność interpretacji prawa,
5) umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji,
6 6) umiejętność obsługi komputera.
Zadania główne:
1. Prowadzenie spraw związanych z poborem opłaty za gospodarowaniem odpadami komunalnymi:
a) prowadzenie ewidencji właścicieli nieruchomości,
b) analiza oraz badanie pod względem zgodności ze stanem prawnym
i rzeczywistym deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości,
c) określanie w drodze decyzji wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w razie niezłożenia deklaracji,
d) wprowadzanie do systemu komputerowej księgowości podatkowej dokumentów zgodnie z ich treścią (deklaracje i decyzje określające).
2. Prowadzenie nadzoru nad wdrożeniem selektywnego zbierania odpadów komunalnych.
3. Prowadzenie nadzoru nad gospodarowaniem odpadami komunalnymi, w tym realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.
4. Prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
5. Prowadzenie księgowości opłat z tytułu zajęcia pasa drogowego oraz umieszczenia urządzeń w pasie drogowym, okresowa weryfikacja sald, określanie zaległości i podejmowanie czynności zmierzających do ich wyegzekwowania, okresowa weryfikacja i uzgadnianie analityki z kontem syntetycznym.
6. Wystawianie upomnień w sprawach dotyczących opłaty za zajęcia pasa drogowego oraz umieszczenia urządzeń w pasie drogowym.
7. Wystawianie tytułów wykonawczych w sprawach dotyczących opłaty za zajęcia pasa drogowego oraz umieszczenia urządzeń w pasie drogowym.
Zadania dodatkowe:
1. Współpraca z Kierownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska przy przeprowadzaniu corocznej analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi.
2. Współpraca z Kierownikiem Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska przy sporządzaniu rocznego sprawozdania z realizacji zadań
z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.
3. Opracowywanie projektów uchwał z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy w oparciu o obowiązujące przepisy.
4. Poświadczanie kopii dokumentów wytworzonych w ramach stanowiska pracy.
5. Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego.
6. Ochrona danych osobowych w ramach stanowiska pracy.
7. Opracowywanie i dostarczanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej
w sprawach dotyczących stanowiska pracy
OBLIGATORYJNE:
1) list motywacyjny, własnoręcznie podpisany przez kandydata,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465, z późn. zm.), tj: imię (imiona)
i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie i staż pracy, własnoręcznie podpisany przez kandydata (załącznik do ogłoszenia),
3) oświadczenie, opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata (załącznik do ogłoszenia):
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych,
c) o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) o nieposzlakowanej opinii,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy –
przy wykształceniu średnim (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
6) oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Parczewie, opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata (załącznik do ogłoszenia).
FAKULTATYWNE, składane w przypadku ich posiadania:
1) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i doświadczeniu, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
2) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna -- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat chce skorzystać
z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych,
3) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, może być sformułowane w następujący sposób:
[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1) - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
*- Zaznacz krzyżykiem w przypadku wyboru pola
..........................................................
(podpis kandydata do pracy)
Poświadczenie za zgodność z oryginałem przez kandydata kopii dokumentów winno polegać na zamieszczeniu przez kandydata na kopii dokumentu zapisu „poświadczam za zgodność z oryginałem”, daty oraz własnoręcznego podpisu.
1. Umowa o pracę w wymiarze czasu pracy w wymiarze 1/1 etatu.
2. Praca administracyjno - biurowa w podstawowym systemie czasie pracy - 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym.
3. Planowane zatrudnienie od dnia 28 lutego 2025 r.
4. Stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.
5. Miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się platforma przyschodowa dla osób o szczególnych potrzebach. Na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Na pierwszym i drugim piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku znajdują się tablice tyflograficzne
i oznaczenia w alfabecie Braille’a.
6. Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. poz. 1960, z późn. zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. w miesiącu grudniu 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
Dokumenty określone w ogłoszeniu należy:
1) składać bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie
ul. Warszawska 24, pok. nr 102 lub
2) przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. gospodarki odpadami, w terminie do dnia
10 lutego 2025 r. (włącznie) do godz. 15.30.
W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu. W przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z osobami, które spełniły wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze, zostanie przeprowadzony test i rozmowa kwalifikacyjna.
Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego o terminie przeprowadzenia testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowane na wskazane dane kontaktowe. W związku z powyższym prosimy w kwestionariuszu osobowym podać obowiązkowo dane kontaktowe.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane.
W przypadku przeprowadzania testu kwalifikacyjnego, do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie dopuszczonych pięciu najlepszych kandydatów, którzy uzyskali co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi z przeprowadzonego testu.
W przypadku uzyskania przez większą ilość kandydatów tej samej liczby punktów do drugiego etapu dopuszczeni są wszyscy ci kandydaci
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie www.miastoparczew.bip.lublin.pl, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 3 i 6 znajdują się Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie lub można je nabyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew, pokój Nr 101.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych, będą przechowywane
w Referacie Organizacyjno-Prawnym przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym terminie, w przypadku ich nieodebrania, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia
z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż
6 miesięcy.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie www.miastoparczew.bip.lublin.pl
w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 142 / 24 z dnia
5 listopada 2024 r.
Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr telefonu
83 355 12 24.
Dodano do BIP dnia 27-01-2025 15:20:05