Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Parczewie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. promocji i rozwoju

Jednostka ogłaszająca
Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawska 24 21-200 Parczew
Data ogłoszenia
2025-03-20
Termin składania dokumentów
2025-04-07
Wymagane wykształcenie

wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce
lub studia podyplomowe z zakresu prawo, administracja, zarządzanie projektami

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

1)  obywatelstwo polskie;

2)  pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

4)  minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej;

5)  nieposzlakowana opinia

Wymagania dodatkowe:

1)     pożądane doświadczenie zawodowe z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji projektów;

2)     znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, umiejętność interpretacji i zastosowania
w praktyce obowiązujących przepisów prawa,;

3)     znajomość narzędzi i metod zarządzania projektami;

4)     zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów;

5)     zarządzanie ryzykiem;

6)     umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy własnej oraz zespołu;

7)     doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;

8)     zdolności analityczne, umiejętność stosowania przepisów

9)     odpowiedzialność i dobra organizacja pracy;

10)  umiejętność pracy w zespole;

11)  odporność na stres.

Zakres obowiązków

Zadania główne:

1.     Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na realizację zadań gminy.

2.     Współudział w koordynacji działań z gminnymi jednostkami organizacyjnymi
w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych;

3.     Współdziałanie z poszczególnymi referatami Urzędu Miejskiego, gminnymi jednostkami organizacyjnymi, innymi samorządami, instytucjami sektora finansów publicznych oraz organizacjami pozarządowymi w sprawach dotyczących funduszy zewnętrznych, w szczególności w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.

4.     Opracowywanie raportów, analiz oraz wszelkiej, innej dokumentacji wynikającej
z zadań Referatu Promocji i Rozwoju.

5.     Współudział w opracowywaniu dokumentów strategicznych i programowych Gminy.

6.     Prowadzenie działań związanych z promocją i turystyką.

7.     Promocja przedsiębiorczości i obsługa inwestora we współpracy z referatami Urzędu Miejskiego oraz innymi instytucjami na szczeblu lokalnym, regionalnym
i krajowym.

8.     Prowadzenie i bieżąca aktualizacja strony internetowej i mediów społecznościowych Gminy Parczew.

9.     Organizowanie współpracy z zagranicą.

10.  Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.

11.  Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.

12.  Ochrona danych osobowych w ramach stanowiska pracy.

13.  Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośrednich przełożonych zgodnie z obowiązującym prawem i odpowiadających rodzajowi wykonywanej pracy.

Zadania pomocnicze:

  1. Organizowanie warsztatów, seminariów i szkoleń dotyczących działalności i zadań Gminy Parczew.
  2. Kompleksowe przygotowywanie i dystrybuowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych, w tym uczestnictwo w zewnętrznych wydarzeniach w ramach działalności Referatu Promocji i Rozwoju. 

Zadania okresowe:

  1.  Monitorowanie wskaźników realizacji zadań i ocena efektywności działań.

2.    Identyfikacja ryzyk i problemów oraz proponowanie i wdrażanie działań korygujących.

Wymagane dokumenty

     OBLIGATORYJNE:

1)    list motywacyjny, własnoręcznie podpisany przez kandydata,

2)    wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający  informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277, z późn. zm.), tj: imię (imiona)
i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie i staż pracy, własnoręcznie podpisany przez kandydata (załącznik do ogłoszenia),

3)    oświadczenie, opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata (załącznik do ogłoszenia):

a)     o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

b)     o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych,

c)      o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

d)     o nieposzlakowanej opinii,

4)    kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,

5)    kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,

6)    oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Parczewie, opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata (załącznik do ogłoszenia).

 

FAKULTATYWNE, składane w przypadku ich posiadania:

1)    inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i doświadczeniu, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,

2)    w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna -- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat chce skorzystać
z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych,

3)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

 

Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, może być sformułowane w następujący sposób:

[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1) - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

*- Zaznacz krzyżykiem w przypadku wyboru pola

                                                                                        ..........................................................

     (podpis kandydata do pracy)

 

Poświadczenie za zgodność z oryginałem przez kandydata kopii dokumentów winno polegać na zamieszczeniu przez kandydata na kopii dokumentu zapisu „poświadczam za zgodność z oryginałem”, daty oraz własnoręcznego podpisu.

Warunki pracy

1.     Umowa o pracę w wymiarze czasu pracy w wymiarze 1/1 etatu.

2.     Praca administracyjno - biurowa w podstawowym systemie czasie pracy - 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym.

3.     Planowane zatrudnienie od dnia 22 kwietnia 2025 r.

4.     Przewiduje się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony, a następnie jej przedłużenie lub zawarcie umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

5.     Stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.

6.     Miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się platforma przyschodowa dla osób o szczególnych potrzebach. Na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Na pierwszym i drugim piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku znajdują się tablice tyflograficzne
i oznaczenia w alfabecie Braille’a.

7.     Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2024 r.  poz. 1638) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

Dokumenty określone w ogłoszeniu należy:

1)    składać bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie
ul. Warszawska 24, pok. nr 102 lub

2)    przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew

w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. promocji i rozwoju, w terminie do dnia 7 kwietnia 2025 r. (włącznie) do godz. 15.30. 

W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu. W przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Z osobami, które spełniły wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze, zostanie przeprowadzony test pisemny i rozmowa kwalifikacyjna.

 Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego o terminie przeprowadzenia testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowane na wskazane dane kontaktowe. W związku z powyższym prosimy w kwestionariuszu osobowym podać obowiązkowo dane kontaktowe.

 Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane.

 W przypadku przeprowadzania testu kwalifikacyjnego, do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie dopuszczonych pięciu najlepszych  kandydatów, którzy uzyskali co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi z przeprowadzonego testu.
W przypadku uzyskania przez większą ilość kandydatów  tej samej liczby punktów do drugiego etapu dopuszczeni zostaną wszyscy ci kandydaci

 Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie www.miastoparczew.bip.lublin.pl, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.

 Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 3 i 6  znajdują się Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie lub można je nabyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew, pokój Nr 101.

Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych, będą przechowywane
w Referacie Organizacyjno-Prawnym przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym terminie, w przypadku ich nieodebrania, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.

Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. 

Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie www.miastoparczew.bip.lublin.pl w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 142 / 24 z dnia 
5 listopada 2024 r.

Dodatkowe informacje w sprawie naboru  można uzyskać pod nr telefonu
83 355 12 24.

Załączniki
  • doc 53 KB pobrano: 19 razy
  • doc 35 KB pobrano: 18 razy
  • pdf 172 KB pobrano: 17 razy

  • Wybrany kandydat
    Paulina Jędrzejewska

    Uzasadnienie wyboru
    Po przeprowadzonym naborze, w wyniku analizy dokumentów aplikacyjnych oraz oceny merytorycznej kandydata na podstawie testu i rozmowy kwalifikacyjnej stwierdzono, że Pani Paulina Jędrzejewska spełnia wszystkie wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe zawarte w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor ds. promocji i rozwoju. Pani Paulina Jędrzejewska legitymuje się wykształceniem wyższym na kierunku administracja oraz posiada ponad 7-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej. Kandydat w wyniku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego składającego się z oceny formalnej złożonych dokumentów oraz oceny merytorycznej na podstawie testu i rozmowy kwalifikacyjnej otrzymał bardzo wysoką ocenę sumaryczną w zakresie przygotowania do wykonywania zadań określonych na stanowisku pracy, na które przeprowadzany jest nabór. W trakcie postępowania kwalifikacyjnego Komisja wysoko oceniła przygotowanie merytoryczne Pani Pauliny Jędrzejewskiej, która wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień stanowiących przedmiot postępowania konkursowego. Odpowiedzi uzyskane od kandydata podczas testu kwalifikacyjnego oraz w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, dotyczące zagadnień wynikających z ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, pozyskiwania funduszy zewnętrznych i opracowywania dokumentów strategicznych związanych z rozwojem gminy, świadczą o posiadanej wiedzy na temat zadań realizowanych na stanowisku, na które przeprowadzany był nabór. Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że kandydat posiada odpowiednie predyspozycje, wiedzę i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku Podinspektora ds. promocji i rozwoju. Uzyskany wynik podczas procedury naboru daje podstawy do prawidłowej realizacji obowiązków służbowych na stanowisku Podinspektor ds. promocji i rozwoju.
    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Ewa Korszeń
    Dodano do BIP dnia 20-03-2025 10:57:22