Podinspektor ds. promocji i rozwoju
wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce
lub studia podyplomowe z zakresu prawo, administracja, zarządzanie projektami
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej;
5) nieposzlakowana opinia
Wymagania dodatkowe:
1) pożądane doświadczenie zawodowe z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych i realizacji projektów;
2) znajomość procedur stosowanych w administracji samorządowej ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, umiejętność interpretacji i zastosowania
w praktyce obowiązujących przepisów prawa,;
3) znajomość narzędzi i metod zarządzania projektami;
4) zdolności analityczne i umiejętność rozwiązywania problemów;
5) zarządzanie ryzykiem;
6) umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy własnej oraz zespołu;
7) doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
8) zdolności analityczne, umiejętność stosowania przepisów
9) odpowiedzialność i dobra organizacja pracy;
10) umiejętność pracy w zespole;
11) odporność na stres.
Zadania główne:
1. Pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na realizację zadań gminy.
2. Współudział w koordynacji działań z gminnymi jednostkami organizacyjnymi
w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych;
3. Współdziałanie z poszczególnymi referatami Urzędu Miejskiego, gminnymi jednostkami organizacyjnymi, innymi samorządami, instytucjami sektora finansów publicznych oraz organizacjami pozarządowymi w sprawach dotyczących funduszy zewnętrznych, w szczególności w procesie aplikowania, oceny wniosków oraz realizacji projektów.
4. Opracowywanie raportów, analiz oraz wszelkiej, innej dokumentacji wynikającej
z zadań Referatu Promocji i Rozwoju.
5. Współudział w opracowywaniu dokumentów strategicznych i programowych Gminy.
6. Prowadzenie działań związanych z promocją i turystyką.
7. Promocja przedsiębiorczości i obsługa inwestora we współpracy z referatami Urzędu Miejskiego oraz innymi instytucjami na szczeblu lokalnym, regionalnym
i krajowym.
8. Prowadzenie i bieżąca aktualizacja strony internetowej i mediów społecznościowych Gminy Parczew.
9. Organizowanie współpracy z zagranicą.
10. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
11. Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
12. Ochrona danych osobowych w ramach stanowiska pracy.
13. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośrednich przełożonych zgodnie z obowiązującym prawem i odpowiadających rodzajowi wykonywanej pracy.
Zadania pomocnicze:
- Organizowanie warsztatów, seminariów i szkoleń dotyczących działalności i zadań Gminy Parczew.
- Kompleksowe przygotowywanie i dystrybuowanie materiałów promocyjnych i edukacyjnych, w tym uczestnictwo w zewnętrznych wydarzeniach w ramach działalności Referatu Promocji i Rozwoju.
Zadania okresowe:
- Monitorowanie wskaźników realizacji zadań i ocena efektywności działań.
2. Identyfikacja ryzyk i problemów oraz proponowanie i wdrażanie działań korygujących.
OBLIGATORYJNE:
1) list motywacyjny, własnoręcznie podpisany przez kandydata,
2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r. poz. 277, z późn. zm.), tj: imię (imiona)
i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie i staż pracy, własnoręcznie podpisany przez kandydata (załącznik do ogłoszenia),
3) oświadczenie, opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata (załącznik do ogłoszenia):
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu
z pełni praw publicznych,
c) o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) o nieposzlakowanej opinii,
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe – (oryginał do wglądu przy zatrudnieniu), poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
6) oświadczenie o zapoznaniu się z Procedurą zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Parczewie, opatrzone datą i własnoręcznie podpisane przez kandydata (załącznik do ogłoszenia).
FAKULTATYWNE, składane w przypadku ich posiadania:
1) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i doświadczeniu, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
2) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna -- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat chce skorzystać
z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych,
3) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, może być sformułowane w następujący sposób:
[ ] Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1) - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Niniejsza zgoda jest dobrowolna i może być cofnięta w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
*- Zaznacz krzyżykiem w przypadku wyboru pola
..........................................................
(podpis kandydata do pracy)
Poświadczenie za zgodność z oryginałem przez kandydata kopii dokumentów winno polegać na zamieszczeniu przez kandydata na kopii dokumentu zapisu „poświadczam za zgodność z oryginałem”, daty oraz własnoręcznego podpisu.
1. Umowa o pracę w wymiarze czasu pracy w wymiarze 1/1 etatu.
2. Praca administracyjno - biurowa w podstawowym systemie czasie pracy - 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym.
3. Planowane zatrudnienie od dnia 22 kwietnia 2025 r.
4. Przewiduje się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony, a następnie jej przedłużenie lub zawarcie umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.
5. Stanowisko związane z wykonywaniem pracy z monitorem ekranowym powyżej czterech godzin dziennie.
6. Miejsce pracy – budynek Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew, podjazd dla niepełnosprawnych do budynku w obrębie parteru. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Szerokość ciągów komunikacyjnych oraz drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajduje się platforma przyschodowa dla osób o szczególnych potrzebach. Na parterze znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Na pierwszym i drugim piętrze znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku znajdują się tablice tyflograficzne
i oznaczenia w alfabecie Braille’a.
7. Wynagrodzenie ustalane jest zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia
z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1638) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Parczewie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, tj. w miesiącu lutym 2025 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6 %.
Dokumenty określone w ogłoszeniu należy:
1) składać bezpośrednio w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Parczewie
ul. Warszawska 24, pok. nr 102 lub
2) przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Parczewie, ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Konkurs na wolne stanowisko urzędnicze – Podinspektor ds. promocji i rozwoju, w terminie do dnia 7 kwietnia 2025 r. (włącznie) do godz. 15.30.
W przypadku przesyłania ofert za pośrednictwem poczty, za złożoną w terminie uważa się ofertę, która wpłynęła do sekretariatu Urzędu Miejskiego w dniu wskazanym w ogłoszeniu. W przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Parczewie. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Z osobami, które spełniły wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze, zostanie przeprowadzony test pisemny i rozmowa kwalifikacyjna.
Osoby zakwalifikowane do dalszego postępowania konkursowego o terminie przeprowadzenia testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowane na wskazane dane kontaktowe. W związku z powyższym prosimy w kwestionariuszu osobowym podać obowiązkowo dane kontaktowe.
Osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane.
W przypadku przeprowadzania testu kwalifikacyjnego, do rozmowy kwalifikacyjnej zostanie dopuszczonych pięciu najlepszych kandydatów, którzy uzyskali co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi z przeprowadzonego testu.
W przypadku uzyskania przez większą ilość kandydatów tej samej liczby punktów do drugiego etapu dopuszczeni zostaną wszyscy ci kandydaci
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru umieszczona będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie www.miastoparczew.bip.lublin.pl, a także na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Parczewie przy ul. Warszawskiej 24.
Kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 3 i 6 znajdują się Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie lub można je nabyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Parczewie, ul. Warszawska 24,
21-200 Parczew, pokój Nr 101.
Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych, będą przechowywane
w Referacie Organizacyjno-Prawnym przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a po tym terminie, w przypadku ich nieodebrania, podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.
Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Parczewie dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Parczewie www.miastoparczew.bip.lublin.pl w zakładce: prawo miejscowe/ zarządzenie Burmistrza Parczewa Nr 142 / 24 z dnia
5 listopada 2024 r.
Dodatkowe informacje w sprawie naboru można uzyskać pod nr telefonu
83 355 12 24.
Dodano do BIP dnia 20-03-2025 10:57:22